Nog twee nachtjes in Nederland - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes in Nederland - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes in Nederland

Door: dublinhinke

Blijf op de hoogte en volg Hinke

20 Januari 2011 | Nederland, Suawoude

Dag lieve mensen,

Welkom op mijn account! Ik zal een poging doen om zoveel mogelijk verhalen en updates over onze avonturen in Dublin en Ierland bij te houden!

Zaterdag 22 januari gaat het gebeuren. We worden geacht, als we de vlucht willen halen, om uiterlijk 17.50 uur bij de gate aanwezig te zijn. Instappen dus!
We worden ... ja we. Ik ga samen met twee klasgenoten heen. Even een korte introductie van mijn reisgenoten: Trijnette Zuidema en Ronald Kornelis zijn de namen.

Het is de bedoeling dat we 5 maanden naar school gaan in Dublin. Onze school heet DIT (Dublin Institute of Technology) en is gevestigd in Bolton Street, Dublin 1, Dublin, Ierland. Ook onze huisvesting is al min of meer geregeld :D Voor de eerste nachten hebben we een hostel geboekt, Abraham House, dichtbij O'Connellstreet, dé hoofdstraat van Dublin. Ook ons huis is hier dichtbij :) Zodra de huurcontracten zijn getekend en alles rond is, ga ik foto's plaatsen :) Nou ik geniet nog even van de laatste maar dagen hier.

Tot snel !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Suawoude

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2011

Vakantie ! :D

08 Mei 2011

Hoe ziet april eruit in Dublin ?

28 Maart 2011

Maart in Dublin

07 Maart 2011

Lovely Ireland

20 Februari 2011

Wat er gebeurde in twee weken ...
Hinke

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 18942

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Ontwikkelingswerk in Brazilië

22 Januari 2011 - 21 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: