Hoe ziet april eruit in Dublin ? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu Hoe ziet april eruit in Dublin ? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu

Hoe ziet april eruit in Dublin ?

Door: dublinhinke

Blijf op de hoogte en volg Hinke

08 Mei 2011 | Ierland, Dublin

Hallo Nederland,

Na een maand verzuim ben ik hier dan weer met een update. Van verzuim mag er eigenlijk niet gesproken worden, want we hebben het erg druk gehad. Het integrated project is afgerond. Voor dit project moest er een verslag geschreven worden. Trijnette en ik moesten onze internationale visie geven. En deze moest uiteraard ook gepresenteerd worden. Even wennen om in het engels te presenteren, maar dat hebben we overleefd! De week erop hebben we de review gehad, en de eerste punten zijn binnen ! Yeahh :D

Verder moesten er nog druk lessen gevolgd worden en voor bereiding op de exams. En april betekend voor mij een jaartje ouder. Heb een gezellige dag gehad met mijn huisgenoten en 's avonds nog even één gedronken in de kroeg. De volgende ochtend ben ik naar Nederland vertrokken. Van 15 april t/m 2 mei hadden we hier paasvakantie. Daarom was er genoeg tijd om weer even een bezoekje aan het thuisfront af te leggen. Hier weer veel familie en vrienden gezien. Was erg gezellig en ben snel weer van de partij!

Vorige week, de eerste week van mei moest er nog een opdracht ingeleverd worden en was er de eerste toets: Engels. Deze is wel goed gegaan voor mijn gevoel. Verder zijn mijn ouders en zusje vorige week een paar dagen op bezoek geweest. We hebben veel dingen gezien in de stad, naar de Guinness fabriek geweest, naar Bray, naar de pub en natuurlijk even shoppen.

Na een rustig weekendje en alles weer op orde te hebben hier thuis, wordt het tijd om flink te gaan studeren. De tentamens zijn namelijk alweer in aantocht. Deze week moet er nog een opdracht in geleverd worden. De tentamens zijn op 17, 19 en 24 mei. En daarna is het wachten op de uitslag. De tijd is alweer voorbij gevlogen en we gaan nog even genieten van de laatste weken die we hier nog hebben.

Binnenkort verschijnt er een tentamen up-date !

Geniet nog maar even van de hete dagen,, I am jealous! Het is hier namelijk niet zo warm.

Groetjes Hinke

  • 09 Mei 2011 - 20:27

    Trea:

    Leave Hinke,

    al een tijdje niets van me laten horen...lezen..druk! Tja wie niet he.. Ik heb je helaas niet mogen treffen toen je hier even weer in nederland was. Heb gisteren (en zaterdag) wel met je ouders gekletst en gehoord wat ze allemaal hebben gedaan en bekeken daar bij en met jou! Het zal vast wel slikken geweest zijn om ze weer te zien gaan! Ik vind het zo dapper van je!!
    Knap ook trouwens dat je in het engels een presentatie hebt gegeven..TOPPER!!

    Ik wil je in ieder geval alvast heel veel succes wensen met de tentamens! Denk aan je en hoop binnenkort wat tijd (vrij te maken) om je weer eens te mailen of te schrijven!

    Dikke knuffel Tre

  • 12 Mei 2011 - 21:26

    Mem Theadora:

    Hoi meid, ook ik heb er nu de tijd voor genomen om jou verslag te lezen. Je kunt dus wel een kort verslag schrijven over één maand. De afgelopen maand hebben we veel meegemaakt, nu alles weer rustiger is geworden moeten we ons weer concentreren op de doel van Dublin. Fijne dagen gehad bij jou. Lekker veel geshopt. Succes voor de komende weekjes, zodat deze missie met tevredenheid kan worden afgesloten. Daarna nog enkele dagen na genieten in Dublin en dan ben je weer bij ons in Nederland en is jou broer inmiddels vertrokken richting Canada. Jullie wisselen elkaar mooi af.
    Deze studie tijd in Dublin is een ervaring wat niemand van jou/jullie kan afpakken.
    Groetjes :) :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2011

Vakantie ! :D

08 Mei 2011

Hoe ziet april eruit in Dublin ?

28 Maart 2011

Maart in Dublin

07 Maart 2011

Lovely Ireland

20 Februari 2011

Wat er gebeurde in twee weken ...
Hinke

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 18943

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Ontwikkelingswerk in Brazilië

22 Januari 2011 - 21 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: