Resultaat van een geweldige pepermunt actie! - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu Resultaat van een geweldige pepermunt actie! - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu

Resultaat van een geweldige pepermunt actie!

Blijf op de hoogte en volg Hinke

19 April 2013 | Nederland, Suawoude

Allereerst wil ik alle familie en vrienden bedanken die hebben geholpen met de pepermuntactie! Samen hebben we een enorme prestatie geleverd!

Met trots kan ik zeggen dat we in totaal € 2.527,-- hebben opgehaald!
De actie is voorspoedig en boven verwachting goed verlopen.

De alerte lezers zien dat er inmiddels meer geld is verzameld dan het streef bedrag. Iedere deelnemer moet in ieder geval €2.475,-- betalen.
Daarnaast geldt voor ons project nog een financieringsdoel van ongeveer € 13.000,-- Dus alle extra gelden zijn bestemd voor het financieringsdoel. Dit extra budget is nodig om meubels en materialen te kopen zodat het gebouw ook gebruikt kan worden.

Inmiddels is het is nog maar 90 dagen voor vertrek en ben ik erg nieuwsgierig geworden naar mijn groepsgenoten. Volgend weekend is het voorbereidingsweekend en zal ik de mensen ontmoeten die mee gaan. Zodra ik weer meer informatie over het project heb, horen jullie dat van mij.

Iedereen eerst een goed weekend toegewenst!

Groeten,

Hinke