Paar uur voor vertrek - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu Paar uur voor vertrek - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu

Paar uur voor vertrek

Door: Hinke

Blijf op de hoogte en volg Hinke

18 Juli 2013 | Nederland, Suawoude

Nog ongeveer 3 uur te gaan voor vertrek. We verzamelen om 3:00uur en vliegen om 6:15uur. De tijd vliegt nu voorbij. De tassen staan klaar, nu nog een klein stukje schrijven en dan lang uit op de bank.

De komende drie weken ben ik niet bereikbaar. Wij zijn als groep te volgen via www.worldservants.nl . Op de homepagina staat een link naar het nieuws overzicht. Daar komen de berichten tussen te staan, nadat er contact is geweest via de hoofdleiders. Onze project code is BR113.

Iedereen een goede vakantie gewenst en de verhalen komen in augustus! Ik hoop woensdag 7 augustus rond 11:00uur weer veilig te landen op Schiphol.

Groetjes,
Hinke

• 18 Juli 2013 - 22:11

Tante Jannie:

Een goede reis van ons allemaal en veel succes met de activiteiten in Brazilië.

Groeten ut Feanwalden

• 19 Juli 2013 - 13:24

Trijnette:

Een goede reis, heel veel succes! Ga je hopelijk snel zien en spreken na die tijd! Liefs