Verkoop Wilhelmina pepermunt 2 t/m 12 april - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu Verkoop Wilhelmina pepermunt 2 t/m 12 april - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Hinke Sikkema - WaarBenJij.nu

Verkoop Wilhelmina pepermunt 2 t/m 12 april

Blijf op de hoogte en volg Hinke

01 April 2013 | Nederland, Suawoude

Om het project ook (financieel) mogelijk te maken, moet iedere deelnemer een bedrag van € 2.450,-- bijdragen. Om dit bedrag bij elkaar te krijgen organiseer ik acties.

Er zijn al twee acties geweest:
- december 2012: Spinning event georganiseerd bij fitnesscentrum Fit For Free te Leeuwarden
- december 2012: met een kraam op de kerstmarkt in Buitenpost

De volgende actie is de huis-aan-huis verkoop van Wilhelmina pepermunt. Van dinsdag 2 april t/m vrijdag 12 april gaan wij langs de deuren in Suwâld en Burgum.
1 doosje pepermunt voor € 2,00 &
3 doosjes pepermunt voor € 5,00

Was u niet thuis en u wilt toch het project steunen? Het is ook mogelijk om pepermunt bij mij te bestellen per e-mail: hinkesikkema@hotmail.com
Voor meer informatie over het project of andere vragen kunt u uiteraard ook contact met mij opnemen! :)

In het weekend van 27 en 28 april is er het voorbereidingsweekend. Op deze dagen maken we kennis met de groep en krijgen we meer informatie over het project. Kijk er naar uit om de andere bouwers te ontmoeten ons samen voor te bereiden om onze nieuwe uitdaging!

• 05 April 2013 - 21:07

Theadora:

succes met jou 3e actie
    volgens mij mochten wij deze 1e week niet klagen
    op naar de volgende actie week